tisdag 21 april 2009

090421 - Kenzadag del ett



God morgon bloggen! Jag känner mig så utvilad då jag sovit så bra i natt och drömt söta drömmar:). Sitter här och äter pizza till frukost, ska snart iväg till skolan men lägger upp en gårdagens outfit så länge!


Satt och njöt av solen.




Alla kläder är från mina favvoaffärer: Gina Tricot, Forever21, Cubus, Asos och skorna är Converse såklart, hihi!


Så här såg jag ut innan jag skulle på Flo Rida's releaseparty! Kläder från HM, Vero Moda och smycken från Glitter bl a. Så himla snyggt med silversmycken till svart nagellack!


Hehe, var såklart tvungen att göra en White chicks-pose!





Festen var GALEN!

Oj, nu går visst min buss om 20 minuter och jag har inte klätt på mig än. Måste bara dricka upp min o'boy och sen drar jag. Hörs sen! Pussar!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahaahahahahaha!
You're freken BRILLIANT!! Spot on :-P

Annika sa...

hahaha, roligt...men kan inte ni spana in fjortis-bloggaren "kissie" och göra en cover på henne? snääälla? :P Hade varit helfestligt....;)

Anna sa...

thanx! hm, kanske blir en kissie-dag så småningom men vi har några andra vi vill gära först.

Sara sa...

Yo, trevlig Kenzadag! Vem är nästa på tur? Blondiebella? /S

Anna sa...

yo, det blir nog engla nästa gång.